Pojdi na glavno vsebino
Trženje | Jure Habbe

Zakaj moramo svojo prodajna sporočila vedno znova ponavljati?

Ali ste prepričani, da obstoječi in morebitni novi poslovni kupci dovolj dobro poznajo vaše izdelke, storitve in rešitve ter vas bodo zanesljivo vključili v svoje nakupe? 

Nekateri najbrž res, večina pa zagotovo ne, čeprav ste jim vse napisali in povedali že neštetokrat. 

Vendar je to samo eden od razlogov, zaradi katerega moramo svojo prodajna sporočila stalno ponavljati. 

Če vas zanima še drug in pomembnejši razlog, ki ga moramo upoštevati za učinkovit marketing in uspešno prodajo B2B, ga boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Trženje
Kaj je digitalna pozaba in kako vpliva na sodobno prodajo?
Gre za podzavesten psihološki pojav, ki je posledica digitalizacije ter ima pomemben vpliv tudi na trženje prodajo.
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...