Pojdi na glavno vsebino
Orodja | Jure Habbe

Zakaj možnosti in napovedi prodaje B2B ugibamo, če jih lahko izračunamo?

Ali možnosti za pridobitev poslov in napovedi prodaje poslovnim kupcem določate na podlagi ocen in svojih, ali občutkov prodajnih sodelavcev? 

Iz lastnih izkušenj lahko namreč potrdim, da je to večinoma ugibanje.  

Zato je nekoliko presenetljivo, da je takšen pristop precej razširjen v podjetjih vseh velikosti, tako pri nas kot tudi v tujini.  

Kajti poznamo vsaj dva uporabna načina, s katerima lahko možnosti in napovedi prodaje B2B dokaj zanesljivo izračunamo, namesto da jih ugibamo.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Prodaja
Kako prodajne rezultate pri poslovnih kupcih napovemo 90 odstotno zanesljivo?
Večina napovedi prodaje, ki jih srečujemo v praksi, so zgolj pobožne želje in ugibanje.
9 pravil, kako pri vodenju prodaje uspešno uvedemo spremembe in zakaj to mnogim ne uspe
Vodenje
9 pravil, kako pri vodenju prodaje uspešno uvedemo spremembe in zakaj to mnogim ne uspe
Običajni načini uvajanja sprememb pri prodaji - in na drugih področjih - so recept za neuspeh.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...