Kadri in izobraževanje
| Jure Habbe
Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?
Strokovnjaki učinek in posledice koronavirusa označujejo kot največji pretres po drugi svetovni vojni.
In to pove veliko.
Med drugim, da se bo pri prodaji poslovnim kupcem marsikaj spremenilo, čemur bomo morali prilagoditi svoje prodajne dejavnosti in pristope.
Zato tokrat govorimo, kaj se v podjetjih in organizacijah trenutno dogaja, kako bo to vplivalo na poslovne kupce in kaj moramo pri prodaji B2B upoštevati že danes.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.

Vodenje
Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?
Vsaka kriza je med drugim tudi priložnost za dokazovanje poslovnih sposobnosti.