Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje | Jure Habbe

Zakaj pri prodaji B2B še dolgo ne bo, kot je bilo in kako si lahko pomagamo?

Strokovnjaki učinek in posledice koronavirusa označujejo kot največji pretres po drugi svetovni vojni. 

In to pove veliko. 

Med drugim, da se bo pri prodaji poslovnim kupcem marsikaj spremenilo, čemur bomo morali prilagoditi svoje prodajne dejavnosti in pristope. 

Zato tokrat govorimo, kaj se v podjetjih in organizacijah trenutno dogaja, kako bo to vplivalo na poslovne kupce in kaj moramo pri prodaji B2B upoštevati že danes.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Vodenje
Trije načini, kako smo uspešno prodajali v času gospodarske krize
Številna podjetja so bila ob zadnji gospodarski krizi v večjih težavah, kot bi bilo morda treba, ker jih je presenetila.
Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?
Vodenje
Zakaj je koronavirus priložnost za sposobne in rešitev za tiste druge?
Vsaka kriza je med drugim tudi priložnost za dokazovanje poslovnih sposobnosti.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...