Pojdi na glavno vsebino
Kadri in izobraževanje |

Zakaj učenje na pamet in dril nista rešitev za uspešno prodajo B2B?

Pred časom sem si ogledal primer priročnika, ki ga t.i. trenerji uporabljajo za prodajno izobraževanje. 

Nekaj deset strani stavkov, s katerimi naj bi navduševali za nakupe in reševali ugovore kupcev, morda lahko pomaga pri prodaji preprostejših izdelkov in storitev.  

Zagotovo pa si pri prodaji zahtevnejših rešitev z naučenim pristopom pri poslovnih kupcih naredimo več škode kot koristi.  

Če vas zanima, zakaj učenje na pamet in dril ne delujeta ter kako lahko pridobimo ali izboljšamo veščine za uspešno prodajo B2B, boste izvedeli v nadaljevanju.

Povejte naprej:

n
t

Preberite še

Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Kadri in izobraževanje
Dve slabosti klasične metode in kako usposabljamo za uspešno prodajo v treh korakih?
Za učinkovito prodajno usposabljanje ni dovolj samo teoretični prenos znanja in izkušenj.
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Kadri in izobraževanje
Kdaj in zakaj prodajna izobraževanja in usposabljanja ne pomagajo pri povečanju prodaje?
Izkušnje kažejo, da imamo na prodajnem področju še ogromno možnosti za izboljšave.
Spletno mesto za boljše delovanje uporablja piškotke.
Ti piškotki ne posegajo v vašo zasebnost. Več ...