Vodenje
| Jure Habbe
Zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, temveč drugače?
Če s prodajo nismo zadovoljni, moramo nekaj spremeniti, sicer ne moremo pričakovati drugačnih rezultatov.
Vendar se tega večina loteva napačno, ker mislijo ali se slepijo, da morajo delati več.
Kar ni rešitev, temveč pripelje kvečjemu do izgorelosti, zagrenjenosti in neredko do zdravstvenih težav.
Zato v članku tokrat razlagamo, zakaj za uspešno prodajo B2B ni treba delati več, zakaj večina počne prav to in kako pri enaki količini dela dosežemo boljše rezultate.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še

Vodenje
7 razlogov, zakaj moramo za uspešno prodajo spremeniti svoje prodajne pristope
Prodaja danes ni bistveno težja kot nekdaj, če se prilagodimo nakupovalnim navadam in pričakovanjem sodobnih kupcev.

Vodenje
9 pravil, kako pri vodenju prodaje uspešno uvedemo spremembe in zakaj to mnogim ne uspe
Običajni načini uvajanja sprememb pri prodaji - in na drugih področjih - so recept za neuspeh.