Trženje
| Jure Habbe
"Zanimiv" marketinški prijem: Radi bi oglaševali na vaši spletni strani…
Ali ste v zadnjem času morda prejeli prijazno sporočilo, da želi neko podjetje oglaševati na vaši spletni strani?
Priznam, da kot marketinški pristop ideja ni slaba, če je izvedena profesionalno, namesto da spominja na spletno prevaro.
Zato prejeto sporočilo objavljam v celoti, vključno z razlago psihološkega ozadja, kako deluje in zakaj je takšen način lahko učinkovit.
Za ogled celotnega članka se morate prijaviti
Prijava za naročnike
Še niste naš naročnik?
Za dostop do vsebin revije PROPRO imate na razpolago tri vrste naročnine, ki prinašajo različne ugodnosti.
Preberite še
Trženje
Kaj je gverilski marketing in kako deluje v prodaji B2B?
Gverilski marketing je sinonim za trženjske pristope, s katerimi vzbudimo pozornost ciljnih kupcev in se z njimi razlikujemo od drugih ponudnikov.
Kadri in izobraževanje
Profesionalna prodaja niso triki, s katerimi kupce prepričujemo in jim vsiljujemo nakupe
Če srečamo »trenerja«, ki nas lahko nauči, kako prodamo vse in vsakemu, se mu raje izognimo.