10 najbolj branih člankov v spletni reviji PROPRO v letu 2021
Prvi dnevi letu so čas, ko se še enkrat ozremo v preteklo obdobje.
Zato smo preverili, kateri članki so lani vzbudili največ zanimanja in prišli do naslednjih, morda celo nekoliko presenetljivih rezultatov:
[Vodenje] Ali ste prepričani, da kupci zares razumejo, kako jim lahko pomagate?
[Prodaja] Kaj moramo vedeti o svojih izdelkih, storitvah in rešitvah za uspešno prodajo B2B?
[Orodja] Kako ocenimo potencial obstoječih poslovnih kupcev za povečanje prodaje B2B?
[Vodenje] Kako povečamo aktivnost pri prodaji B2B brez pritiskov in slabe volje?
[Kadri] 10 mehkih veščin, ki so ključne za uspešnost prodaje B2B in zakaj so pomembne
[Prodaja] Ali se spomnite Gaussove krivulje in kako jo uporabimo za prodajo po višjih cenah?
[Vodenje] 7 nasvetov za obdarovanje ključnih poslovnih kupcev pred koncem leta
[Kadri] Kako najbolj preprosto izboljšamo odnose s svojimi kupci in sodelavci?
[Vodenje] PRO Test: Ocenite učinkovitost ravnanja s svojimi ključnimi poslovnimi kupci
[Kadri] Kako izberemo pravo usposabljanje za uspešno prodajo B2B?
Zakaj je takšna razvrstitev presenetljiva?
Ker je kar 70 odstotkov najbolj branih člankov povezanih z vodenjem in kadri, samo 20 odstotkov s prodajo in nobeden z marketingom.
Če ste jih spregledali ali pozabili, in se želite spomniti, o čem govorijo, je zgornji seznam lepa priložnost, da si jih (ponovno) preberete.
Vabljeni.